söndag 25 augusti 2013

Dag 7

Jag har svårt med maten, får i mig för lite (tror jag). Förutom nu i fredags och lördags då jag varje kväll åt:

1.25 dl glass
50g choklad
Några chips (mer i lördags)

Kommer fr.o.m. idag ta hjälp av appen "Shape Up" för att ha koll nu i början. Sen får jag utvärdera och känna av. Satt målet på -1kg i veckan, så jag bör nå målet i mars -14.

På en gång tänker jag, julen då?? Denna dag/vecka får jag helt enkelt träna mer så jag kan äta mer på julafton och nyårsafton. Övriga dagar går i bantningens tecken:):)

Ang. träningen så har jag ff ont i halsen, förstår inte hur utdraget det kan bli. Tänkte testa övningarna imorgon ändå, öva lite på dem men att inte ta i. Fortsätter med knipet och de inre magmusklerna så länge, kör varje kväll (förutom knip lite då och då under dagarna). Hinner inte mer under dagarna då jag prioriterar att sova när tillfälle ges.

Dagens frukost:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar