tisdag 30 april 2013

V. 26+2 och magbild

Hjälp vad tiden springer iväg...samtidigt som jag bara vill att tiden ska gå fortare till förlossningen. Är färdig med att vara gravid, det är fortfarande inte min grej. Jag längtar ihjäl mig till pojken vår....dock är det tre hela månader kvar!!

Är i en liten svacka, är enormt trött och avbokar det mesta som kommer i min väg. Orken är obefintlig, det är tufft när man har en mindre variant av tonåring hemma och en aktiv bebis modell större samtidigt som graviditeten har mig i ett järngrepp med diverse krämpor. Det känns som vi inte hinner vara vuxna i vårt förhållande och tiden finns inte över till andra saker än familjelivet just nu.

Men va fasiken....vi var ju inställda på att det kommer vara såhär ett par år framöver och "värre" blir det (och lika underbart!!!)

Det är bara det att det har varit en del saker runt oss (mig) som tar sån enorm kraft och energi. Jag gör allt för att inte bli påverkad eller insyltad, men det är svårt när det handlar om nära anhöriga. Så jag fortsätter att hålla ett djupt andetag och försöker hålla mig ovanför vattenytan.

Dagens magbild v.26+2:


- Postad från min iPhone

1 kommentar: