tisdag 12 februari 2013

V. 15+2 och magbild

Äntligen har jag fått känna Toby i magen igen. Hen var borta i några dagar men i söndags morse kände jag fiskslagen igen och även vid ett tillfälle igår. Alltid lika skönt, men jag avvaktar till efter det riktade ultraljudet innan jag andas ut och innan vi börjar planerar för ett tredje barn.

Dagens magbild nu på morgonen (nu är den inte lika "flubbig" utan hård):



Ps. en del vill veta vad boken heter som vi är med i, det är klart ni ska få veta det ="Mellan hopp och förtvivlan".


- Postad från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Åååå fina magen:-)
    Saknar min mage! Ja, inte så att jag vill dra tillbaka tiden för jag saknar redan Emil (han somnade för 10 min sen), men en syskonmage...
    Hoppas hoppas din lilla bebis är frisk!

    SvaraRadera
  2. Skönt att känna att det rör sig där inne!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera