måndag 11 februari 2013

V. 15+1 och medverkan i en bok

Vi är med i en bok tillsammans med två andra par. Det var en omvändande resa då den skapades, mycket känslor väcktes till liv. Men lärorikt.

Ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte läst texten som handlar om oss ännu (vi har läst den fler ggr innan den gick till tryck, men inte i boken i sin helhet).

Jag funderar på att ha en tävling, och lotta ut en bok. Men jag vet ännu inte, då jag har svårt för att göra reklam på det sett för min blogg. Jag har tänkt lite på varför jag vill det då iden dök upp väldigt tidigt.

Syftet är främst att sprida vidare att boken finns, att vi som kämpat (och alla som ff kämpar) inte är ensamma. Samtidigt så finns det en så enorm stor gemenskap i cyberrymden med bloggar och FB sidor som absolut inte fanns för 13 år sen när vi startade vår resa.

Om det blir utlottning så gör jag ett inlägg om det, inte alltför långt fram i framtiden. Får helt enkelt fundera lite till.

Kram till er så länge!

- Postad från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Vad kul!! Tänk vad roligt för dina barn att ha som minne. Jag undrar också vad boken heter :-)

    SvaraRadera
  2. Så himla roligt! Jag undrar också vad boken heter?

    SvaraRadera