tisdag 1 januari 2013

V. 8+6 och Nyårsfirandet

Jag skämtar inte om jag sprang sju gånger (tror jag nästan är säker på det) till toa med "Ullrik" igår på dan och nr "två" ett gäng gånger. Ingen magsjuka utan ett regelrättigt graviditetsillamående från hell. Bland de sämsta tänkbara dagarna, MEN det blev bra ändå och vi hann med det vi ville.

Vi hade över våra utflyttade grannar. Det blev en stillsam kväll....med undantag deras tre åriga son som var överallt. Även ifall vi tycker om deras sällskap i massa så pustade vi alla ut i soffan efter de åkte hem. Utan att gå in på detaljer så kan jag bli fruktansvärt irriterad på människor som inte har förmågan att säga till sina barn.

Idag vaknade jag smått förkyld men bestämde mig för att hylla farmor. Så imorse/nu har jag bakat sex rågkakor.....hon bakade alltid det till oss. Ringde över till pappa och sa att han kunde komma över och hämta en....farmor gjorde alltid så. Bakade och kom med dessa enormt goda bröden.

Senare kommer en årsresume för 2012:)

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar