onsdag 2 januari 2013

V 9+0 och KUB kallelse

Kallelsen till KUB testet har redan kommit.....vi kommer vara i V.12+2 när vi gör den. Problemet vi har är att inga barn får vara med, och vi har ingen barnvakt åt lilla M då alla jobbar. Så det blir så att de får följa med men sitta kvar i väntrummet. Synd, men de kan säkert vara med efter när UL är gjort. Ska nog ringa och fråga dem.

Idag har varit en tuff dag. Jag är rejält sjuk....skruttan börjar bli och lilla M vet inte vad hon vill. Så det har varit banans här hemma. Det är sådana här stunder som jag får påminna mig om att det bara är tillfälligt och att vi kommer klara av en ev. till bebis.

Igår bakade jag bröd.....världens godaste:)


- Postad från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, bröden ser jättegoda ut.

    Läser ditt förra inlägg och kan inte annat än att hålla med om att en del människor är jättedåliga på att säga till sina barn...
    Kan förstå att ni satt och pustade ut efteråt.

    Gott Nytt År.

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. När Nils låg i magen och vi skulle på KUB fick Signe feber så vii ville inte lämna bort henne till den planerade barnvakten med barn. Vi visste att det kunde bli så att husbandet och Signe var tvugna att sitta i väntrummet men vi frågade snällt och sa samtidigt att stör hon så går de självklart ut. Det gick bra och Signe somnade till och med i vagnen!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera