tisdag 19 juni 2012

V 36+6

Var iväg till MVC, läkaren och sjukgymnasten idag. Jag återkommer senare hur det gick. Tänkte bara slänga upp lite magbilder först....jag försöker föreviga magen som snart ska puts väck. Som ni ser så har verkligen min rumpa försvunnit....den måste jag börja pumpa upp sedan så jag kan bära byxor utan att det blir häng där bak. Men det får bli ett dilemma till hösten.

Det här blir mitt andra inlägg sen jag startade nya bloggen. Jag har inte hunnit med, då jag har fått så många som vill följa med mig till denna nya blogg så min tid har gått åt till att maila ut min nya adress.

Det är så mycket jag vill skriva, har flera inlägg i huvudet. Bl.a. vart jag ska iväg imorgon och anledningen till min nya blogg....ja, massa inlägg finns i mitt huvud. Men först och främst har jag lovat älskling att packa klart BB väskan.....

Ska åka och hämta hem skruttis från fritids nu.....ses snart!

På sjukhusets två olika toaletter:)

-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Tack för att jag får fortsätta följa er!
    Du är så himla fin med magen :-)

    SvaraRadera