tisdag 19 juni 2012

Ny telefon beställd

Mitt abonemang på mobilen går snart ut och jag har ivrigt väntat på att köpa ny Iphone. I dagsläget har jag en Iphone 3GS -är supernöjd med den förutom kameran. Jag jämför såklart med älsklings nyare variant, den tar SÅ mycket bättre kort. Med tanke på att jag bloggar mest med telefonen så vill jag verkligen ha en bättre kamera.

Det bästa är nästan att det blev ca 100kr billigare i månaden också.......*thihoo*!

Så om 1-2 veckor är jag ägare till denna Iphone 4s
(såg att Iphone 5 troligen kommer ut i höst.....men den tåls inte att vänta på:)).

1 kommentar:

  1. Sååå sjukt bra mobil, och kamera! Guld värd när man har barn och vill fånga nuet. Tar massor med kort varje dag med mobilen.:)
    Och gött att det blir billigare för dig också.:-)

    Kramar

    SvaraRadera