fredag 15 juni 2012

Välkommen till min nya blogg!

Jag har bloggat större delen av de senaste fem åren. Min senaste blogg startade jag februari 2010 och den har handlat om allt möjligt, men mest fokus kring svårigheterna med att få ett syskon. Jag är nu tack vare en IVF behandling gravid i v. 36 och inom kort ska vi få ett syskon till vår dotter.
Det är dags att sätta punkt för det som varit och fokusera framåt. Jag har kvar min gamla blogg men vill påbörja en ny (denna). Den ofrivilliga barnlösheten samt sekundära barnlösheten vi varit drabbade av kommer alltid att följa mig, det är en del av mina senaste tolv åren så det är inget jag bara glömmer. Jag kommer alltid ha ett större hjärta till dem som är drabbade för jag vet vilket helsike det är att leva i det.
Nu ska vi forma vårt nya familjeliv utan att ta hänsyn och behöva tänka på fler behandlingar eller hormoner. Jag kommer sakna det men jag tror att det är en stor sten som släpps ifrån våra axlar. Det kommer kännas konstigt att inte behöva planera sitt liv utifrån behandlingsstart och läkarbesök. Men jag tror vi kommer vänja oss vid detta också.
Jag har valt att ta med alla mina tidigare inlägg sedan vår senaste IVF som startades oktober 2011 till denna blogg, då det är en del av mig.  Även en del inlägg innan dess kommer flyttats över till denna blogg.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar