söndag 11 augusti 2013

Träning och vikt

Tack för tipset om en bra sida www.angel19.se!

Sidan heter www.ensparkimagen.se

Den ger tips och inspiration både till gravida och nyblivna mammor.

Jag känner mig mer och mer taggad inför min viktminskning. Just nu går jag ner av mig själv....har gått ner ytterligare 0.6kg och väger nu 95.7kg.

Står och velar mellan viktväktarna veckomöten, viktväktarna online eller Olga Rönnbergs hjälp. Men till en början innan vi får en någorlunda struktur på vårt nya liv så kommer jag köra på själv. Träningen kör jag igång med efter efterkontrollen hos BM om ca 4-6 veckor. Tills dess kör jag mina bäckenbottenövningar och mina korta promenader. Väntar oxå på Olga Rönnbergs nya bok "Träning för nyblivna mammor".

- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vill du spicea till träningen lite extra ska du kolla in PT tjejerna inne i sth
    http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/
    http://trendotraning.se/
    Mitt tips är VV och inte Olga. Lycka till!!❤
    Kram www.angel19.se

    SvaraRadera