lördag 17 augusti 2013

Planering

Idag har det planerats för fulla muggar i vårt kök:

-dotterns kalas
-tjejkväl för mig när jag blir hela 34 år(!!)
-lillebrors dop
-höstens träning
-min viktnedgång

Är en lättnad att börja få ner idéerna på papper:) Ang. träning och vikt så har jag och maken "slagit vad" om vem som kan få snyggast kropp på 1 år....ska bli spännande och se. Igår låg vi på varsin ände av huset och sms varann, det slutade med hets och vadslagning:)

Som person är jag väldigt svart eller vit. Antingen eller. På eller av. Jag har svårt för gråzonen, finns inget mellanting för mig. Inte så hälsosamt, jag vet. Men i sådana här stunder kan jag dra fördel av det. Så när jag kör igång kommer det inte finnas så mycket annat....fan vad jag ska vinna denna vadslagning!

Förutom viktnedgång, träning, hus och hem så ska jag njuta av bara helsike av våra små nu i höst. Det är "bara" 7 månader kvar tills jag börjar jobba 2 dag/veckan:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar