lördag 6 juli 2013

V 35+6 och slempropp

Denna vecka har vi varit neråt i landet. Var rätt slut när vi kom hem, och är det fortfarande. Bilderna får visa en del av vad vi gjorde.

På väg till min fasters 70 års kalas nere i Skåne så åkte vi förbi Serholt outlet och fyndade MASSA. Eftersom de har gått i konkurs var det ytterligare 30% rabatt:)



På tivoli i Danmark, en utslagen kämpe i sin vagn:



På väg till Danmark:



Vi handlade en hel del under resan:)



Vi åkte förbi BRIO i Osby och kollade in deras museum....



.....och hittade min favoritavdelning med Barbie, helt galet!



Fyndade även massa i Brio's outlet butik i Osby:



Väl hemma väntade man, katt och kanin. Vår älskade katt som lever utomhus denna tid på året:



Har fått dille på kall mjölkchoklad:



På kvällarna åker vi till havet för ett kvällsdopp. Jag fullkomligt älskar det, denna känsla av viktlöshet! Av saltvattnet får jag dessa turbokrullar:)



Idag var jag på Village i närheten där jag bor. Eftersom de har gått i konkurs (i hela Sverige) så har de 30% rabatt. Så jag köpte en vikvägg för att gömma min crosstrainer (som för övrigt väntar på att få bli körd, snart så:)):



Igår hade jag grymma förvärkar. En del av slemproppen kom (även idag). Men är inställd på att det kan hålla på såhär i några veckor. Så vi avbokade vår Göteborgs och Ullaredsresa nästa vecka och istället blir vi hemma och boar:)

1 kommentar: