söndag 21 juli 2013

Hungrig och ändå tacksam!

Är så hungrig! Längtar tills jag kan äta massa och bara frossa....bara en eller två gånger. Nu får det liksom inte plats, och jag känner mig inte sugen på mat alls. Har svårt att sitta vid bordet då magen stöter i, jag får liksom sitta på sidan/snett och äta. Samtidigt som jag sitter på en extra kudde då det känns som jag annars sitter på lillebrors huvud då det är sånt tryck nedåt.
Trots mina klagoinlägg så försöker jag vara här och nu och njuta av stunden. Njuta av att vara gravid, eftersom det här blir sista gången. Jag är glad att jag har haft en sån här riktig preggo graviditet nu på slutet, så jag har hunnit ledsna. Annars hade jag varit ledsen och velat vara gravid hela livet. Imorgon ska vi troligen till badstranden, känner att jag behöver komma hemifrån....vi kommer ändå tillbringa vår första tid här hemma med den nya familjemedlemmen.


Skruttisen med bästisen hund på vårt smultronställe i närheten där vi bor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar