tisdag 30 juli 2013

Bebis 6 dagar gammal

Den 24 juli tittade lillebror ut, 4245g och 52 cm lång. Det gick väldigt fort och vi alla mår så himla bra. Det är väl jag som fortfarande är svag i bäcken och rygg, men det är ju oxå bara sex dagar sedan förlossningen.

Jag har flera gånger satt mig framför datorn i hopp om att skriva ihop förlossningsberättelsen på bloggen. Dock har det alltid varit någon av våra tre barn som behövt min uppmärksamhet, vilket naturligtvis går före det mesta.

Sammanfattningsvis så är jag så kär i hela situationen, jag vill bara stanna tiden. Jag njuter av varje sekund. Jag har börjat smälta vad vi varit med om på förlossningen, att vi faktiskt har tre barn som vi har skapat. Adrenalinet börjar lägga sig och tröttheten börjar komma smygande, men SÅ lycklig jag är.

Förlossningsberättelsen kommer...

Här är vårt tredje under:


- Postad från min iPhone

7 kommentarer:

  1. Så underbart att ni nu är trebarnsföräldrar! Massa kramar

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Stort grattis här med och välkommen till världen underbara mirakel <3

    SvaraRadera
  3. Jättestort grattis till ankomsten av lillebror!! Ser fram emot att läsa förlossningsberättelsen längre fram.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till det nya lilla livet!

    SvaraRadera
  5. Åh!!! Vad fantastiskt roligt! Stort grattis till ert underverk! :) Kram från Hanna

    SvaraRadera
  6. Åh!!! Vad fantastiskt roligt! Stort grattis till ert underverk! :) Kram från Hanna

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till ett tredje underverk! Hoppas ni mår bra!

    //Sussie

    SvaraRadera