onsdag 19 juni 2013

V 33+3 och viktnedgång

Jag var på MVC igår....hade gått ner ytterligare 1 kg. Så min viktuppgång under graviditeten är hittills 7 kg, det är jag riktigt nöjd med. Kommer säkert samla massa vatten i slutet så det lär ju öka rejält.

Det är bra att jag inte går upp så mkt under graviditeten då jag var så tjock innan jag blev gravid. Hade dessutom + 10 kg sen tidigare graviditeten som jag inte hann gå ner.

Jag har ett fryst avtal på viktväktarna online, då man inte får vara med där när man blir gravid. Så det kommer jag återuppta, dock kommer jag nog ändra så jag kan börja gå på mötena 1 gång i veckan. Det får bli min egen tid.

Min planering är oxå att varje dag köra på Crosstrainern som vi köpt hem. Det är en sådan där rejäl och dyr sak, så jag kommer inte behöva nojja över att den är klen och dålig. Kanske jag lånar makens roddmaskin oxå:), men tycker fet inte ger samma träning för hela kroppen.

Till våren -14 kommer jag att börja jobba 2 dagar i veckan, då kommer jag tajma in det med både viktväktar möten och cirkelträning på Itrim.

Så min resa kommer innebära ca minus 30-40 kg.....så ni kan ju förstå att jag är rätt överviktig:)

Dagens magbild i bikini och målarkjol:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar