söndag 16 juni 2013

V. 33+0

Nu är energin tillbaka, helt galet underbart!!!! Jag lever igen!!

Jag välkomnar v. 33 med blandade känslor. Snart är han här och tankar på förlossningen dyker upp mer och mer. Jag har inte glömt hur jä-la ont det gjorde/gör....så jag känner just nu faktiskt en stor rädsla. Men jag försöker parera varje negativ känsla med positiv. Så det pågår ständigt en konflikt i mig.

I slutändan är det bara att inse att ut kommer ungen och ont kommet det göra eftersom jag troligen inte kommer hinna med ngn bedövning. Men jag/vi vill göra resan så bra som möjligt dit, jag gör det just nu genom positiva tankar.

Jag räknar krasst med att det är 5 veckor kvar, för att mentalt förbereda mig. Vi har ju fått barnen ca två veckor tidigare än Bf. Babyskyddet och körkort kommer att finnas med i bilen under semestern:)

Just nu har jag cravings på dessa:


- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vad skönt att energin är tillbaka igen. Jag tänker redan på förlossningen och jag är bara i vecka 8. Hjälp! Men det är sant som du säger, bäst att försöka tänka positivt och fokusera på det underbara lilla livet som kommer till en.

    SvaraRadera