fredag 19 april 2013

V. 24+5 och inre kaos

Igår var en såndär riktig tuff dag. Trött så in i hel-ete samtidigt jobbade maken sent. Vi skulle fortsätta rensa och möblera om skruttans rum. Vi hade en sjuk katt (tydligen grannens) hängandes utanför ytterdörren HELA dagen.

Det skulle storhandlas och lämnas på dans. Förbi pappa på kvällen då de säljer deras STORA hus. Fotografering idag så jag hade erbjudit mig fixa det sista hos dem.

Dagen idag börjar med ett totalt inre kaos av diverse orsaker men efter ett skrikande och hulkande orgie är jag nu mer lättad än någonsin. Det var länge sen jag hade sådant "utbrott". Kan nog inte skylla på hormoner denna gång utan ett ok av ansvar på mina axlar försvann.

Ett besök på MVC är inbokat idag....har värsta ångesten för min vikt. Vill liksom ta tag i den NU. Det är ca 3 månader kvar + några till i återhämtning,men sen så!!!

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar