lördag 13 april 2013

V. 24+0 hicka + försäkring

Igår kände jag av "Tobys" hicka en längre stund. Så himla mysigt! Han avslutade med en roundkick:)

Häromdagen försäkrade jag "magen"....jag valde till utökat skydd om det blir komplikationer. Idag fortsatte jag fixa med organdonation, vita arkivet, testamente, livförsäkringar. Nu har vi ju inte oss själva att tänka på utan snart tre barn. Helt galet att jag kan skriva tre barn....det trodde jag aldrig i min vildaste fantasi!

Så det känna bra....det är lite kvar. Men allt ska vara klart innan sommaren då jag räknar med att inte hinna med så mycket sådant de närmaste åren:)

Hittade korten som vi tog med lilla M i magen. Jag ska köpa några fina ramar och pryda väggen med dessa:)


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar