söndag 17 februari 2013

V 16+0

Resten av familjen är på badhuset, så just nu tar jag mig en rejäl och välförtjänt bensträckare på sängen. Sen blir det att fixa i walk in closet igen.

Tänk, vi är redan i v. 16. Tiden har gått fort samtidigt som det går trögt. Nu 18 dagar kvar till rutin ultraljudet. Försöker att inte tänka så mycket utan njuta av graviditeten fram till dess, men det är lättare sagt än gjort.

*********

Fick frågan om vad jag tyckte om Emmaljungas Monkey. En bra vagn men sitsen är för trång och kort vid ryggen/huvudet. Hade sitsen känts större så hade denna vagn absolut varit ett alternativ då den hade bra fjädring och mycket annat av "våra krav". Dock kändes varukorgen något klen, vilket är ett stort minus. Så Donkey är just nu favoriten utifrån vad jag sett på youtube och läst mig till.

Dock måste vi in mot huvudstaden för att se och klämma i verkligheten. Men det går bli ett senare bekymmer. Först ultraljuden, och sen det praktisk:)


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar