fredag 8 februari 2013

V. 14+5 och svullen

Var häromdagen och pratade med min sjukgymnast (min Gud), hon är ett mirakel skänkt från ovan. Så nu, just för tillfället behöver jag inte kämpa för att hålla mig över vattenytan. Tack vare henne.

Idag blev det ett besök hos syster i nya huset, de bor väldigt fint och stort i deras nya hus. Efter åkte vi till Willys och handla. Länge sen vi var där men de chockerade, de har verkligen blivit bra (iallafall där vi bor). Dyra blöjor bara.....jämfört med Ica kvantum som vi brukar handla på:)

Vi hade med oss massa pantburkar, tänk er två månaders förbrukning av två familjer. Det blev nästan två vagnar fulla, de pengarna hamnar i spargrisen till den blivande syskonvagnen.

Ang. graviditeten känner jag mig inte alls gravid (förutom min svullna mage)....hatar all denna oro.

Skruttan, lilla M, busen i magen och jag på Willys:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar