fredag 25 januari 2013

Resultat från KUB testet

Det här var värre än vid förra KUB testet, jag var så nervös innan! Tror det hänger ihop med känslan över att "hur kan vi ha sådan tur, när kommer dolda kameran fram".

BM som genomförde "första" kollen var riktigt bra, stadig och pedagogisk.....mycket bättre än sist. Så väldigt fort försvann rädslan. Det kändes väldigt bra att BM var trygg med tanke på att maken och dottern satt utanför.

Det kändes bra att ligga där på britsen, jag visste vad hon pratade om. På något sätt känns det som att vi var där nyligen, att det gick på rutin.

Rätt snabbt sa hon att det såg bra ut, och gick sedan på det finstilta. Jag filmade med mobilen så resten av familjen kunde få se. Efter BM var klar kom en annan och skulle lära sig, så jag fick se allt en gång till:)

Vi blev framflyttade tre dagar så Bf blev 3/8 och vi befinner oss i v. 12+5. Busen är 6.4 cm och vi fick en CUB-risk på 1:6427.

Vi kommer inte göra moderkaksprov utan väntar på det riktade ultraljudet i v. 20. Utifrån vad det säger gällande "vår" translokation, så tar vi ställning till ett ev. fostervattenprov.






- Postad från min iPhone

2 kommentarer: