onsdag 12 december 2012

V.6+0

Vi välkomnar vecka 6 idag. Började dagen med föräldraträff -tycker det är roligt att träffas då och då och bara byta erfarenheter. Träffade oxå en blivande jobbarkompis som börjar på min arbetsplats i januari. Världen är bra liten. Hon är sådan där ur rolig och härlig person så jag hoppas verkligen hon är kvar när jag börjar igen.

Dock fick jag åka hem rätt tidigt pga illamåendet, hann precis ut till bilen och spydde i en *äckelvarning* genomskinlig 1 literspåse -så galet äckligt!! Sen fick det bli ett stopp till......det var knappt att jag kunde stänga skiten. På detta kom ett migränanfall från hell. När jag kom hem var det raka vägen till toa....och sen släpa mig och lillaM till sängen. Vi båda hade våra ytterkläder på oss, jag ringde älskling som åkte hem på en gång. Han hittade oss sovande med kläder och allt.

Nu sitter vi i bilen, vi har lämnat skruttis på genrep inför lördagens dansuppvisning. Älskling är inne på affären och köper mat till lillaM och Hundbajspåsar till mig. Jag hoppas dem har rosa, för ska man kräkas kan man iallafall göra det med stil.

Nu kommer han och han tyckte tydligen att jag behövde megastora:


- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Haha ja ska man kräkas ska man göra det med stil, så himla klockrent! :]
    .. Trist att du mår så illa, men ändå inte eftersom du gör det pga en liten :].
    kram

    SvaraRadera