lördag 29 december 2012

V. 8+3 och zzzzzzz

Idag har jag sovit, vaknade nyss.....ca 15.00 när lunchen var klar. Känner mig lite groggy och illamåendet finns troget med mig.

För en kort stund igår försvann illamåendet och jag kände mig genuint lycklig. En stund där jag för ett ögonblick förstod att jag var gravid och jag trodde på framtiden som tre barns mamma. Det var en härlig stund!!

Idag åkte syrran med familj till landet neråt i landet....så nu är vi själva. Känns tomt och skönt på samma gång. Vi hinner nog precis vänja oss tills de kommer hem efter några dagar. Känns dom de alltid bott här, fast det bara varit lite över en månad. Det är en månad kvar tills de får sitt hus. Då har vi bestämt att bi ska göra om lite här hemma. Kontoret ska få bli ett stort walk in closet....så har vi hela familjens kläder på ett och samma ställe. Det blir grymt!

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar