fredag 28 december 2012

V 8+1 och inskrivning MVC

Idag följde hela familjen med till inskrivningen på MVC. Det var ju inte så länge sen jag var där.....så hon hade de flesta uppgifterna. Istället pratade vi om annat i nästan en timme, min A har jobbat på samma ställe som vår BM så det känns både lättsamt och enkelt med henne.

Men hon är ingen favorit, ingen jag längtar till. Dock är det skönt att man blir kontrollerad. Så nu ligger en remiss för KUB test och därefter får vi se om det blir RUL samt moderkakstest eller riktat UL.

Hon ville att jag träffade läkaren då jag inte hade en helt okomplicerad graviditet sist. Samt att jag ska lämna blodprov var 6:e vecka.

Så nu hoppas vi att busen vill stanna till 6 augusti......som blev vårt BF.



- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar