lördag 8 december 2012

V 5+3 och Sea band

Oh, nu är andra delmålet i hamn....och inget missfall idag heller (peppar, peppar ta i trä). Ni tycker jag säkert är helknäpp, men missfallen sitter hårt i mig. På kvällarna kommer tankarna....som nu. Jag är fruktansvärt trött hela tiden och mår illa, men bara periodvis under dagarna. Jag blir glad när jag känner mig gravid, samtidigt hoppas jag det inte blir så mycket värre och det är för lilla M's skull.

Någon vecka innan det positiva grav. testet sålde jag av lite graviditetssaker, bl.a. mina Sea band för illamående. Som tur är har syrran ett par jag fått låna...tills vi vet att busen vill stanna.

Just nu:


- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Mår du mycket illa?

    Sv
    Med rätt inställning kommer man väldigt långt. Jag träffade en jobbarkompis igår som frågade hur det går med två små och när jag sa att det går över förväntan sa hon "nåt annat trodde jag inte om dig". Jag är nog ganska positivt inställd till det mesta ;) Visst finns det dagar och nätter som är jobbig men i det stora hela funkar det väldigt bra. Jag tror att det kan var jobbigare för storasyskonet att anpassa sig om det är lite äldre.

    Vi har en bugaboo donkey som vi är nöjda med. Vad vill ni ha i en syskonvan?

    SvaraRadera