tisdag 16 oktober 2012

Rastlös

Känner mig lite rastlös idag. Solen skiner och morgonpromenaden är avklarad. Huset är storstädat, tvätt maskinen är igång och likaså diskmaskinen. Räkningarna ska inte betalas ännu och Lilla M ligger och sover. Dopinbjudningskorten är lagda på lådan och grovplaneringen är klar. Jag har lagt ut saker till försäljning men orkar inte rensa mer just nu.

Så vad ska jag göra nu?
Är ovan att inte ha så mycket i huvudet.
Kanske jag ska sy drägglisar?

Hittade dessa kort på Lilla M som under graviditeten hngde på kylskåpet, blir varm i hela kroppen när jag ser på dem. Tänk att detta underverk har legat i min mage, helt fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Hej. Vi håller också på att planera dop. du har inget tips på vad man kan bjuda på.för mat.
    visst är känslan märklig när man tittar på UL bilderna!!tack för en bra bloggen!! // Emelie

    SvaraRadera