tisdag 16 oktober 2012

Lättsamma unge

Jag måste få skriva om hur jäkla lätt unge vi har fått (och då jämför jag med hennes storasyster). Hon sover på nätterna och har gjort det sedan hon var ca 2-3 veckor gammal. Humöret är ofta på topp. Efter de första veckorna med magknip så har hon alltid varit tacksam att ha med överallt. Lätt att åka bil med och hon kan ligga längre stunder för sig själv och "filosofera". 
 
MEN jag vet att det kan vända vilken dag som helst. Jag märker att hon gärna vill ha mer sällskap än tidigare, att hon vill få mer närkontakt. En annan grej som jag också märker, när hon börjar bli trött så är det mamma som duger bäst och för henne börjar "främlingar" bli lite läskiga.

 
Vår lilla skatt som låg i denna mage (vecka 33):

1 kommentar:

  1. Åh vilken otroligt fin bild på magen med rosetten! :)

    SvaraRadera