lördag 28 juli 2012

God morgon....

....när klockan var elva idag, efter fem timmars försök att få lilla M att sova mer än 5 min åt gången så fick älskling ta henne. Jag somnade bums och vaknade sen vid fem tiden. Då älskling strax åkte till jobbet för sista jobbkvällen innan ytterligare två veckors semester.

Jag har precis ätit en pannkaka till frukost...nog den senaste frukosten jag någonsin ätit. Räkningarna och röran här hemma får vi brottas med imorgon. Ikväll blir det rena rama tjejkvällen och den lille sover redan igen. Hon måste vara så slut efter gårkvällen/nattens och morgonens maraton.

Häromdagen lyxade vi till det och åt frukost på ett cafe där vi bor....tänk att ha en sådan att sätta tänderna i just nu. Istället har jag tagit fram en av svärmors vetelängder som kommer intas som lunch/middag (nä, jag misshandlar inte min kropp inte:))


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar