lördag 23 juni 2012

V37+3 och hela slempropp

Oj, oj....nu är jag helt säker på att det är slemproppen som gått. Kanske det finns en del kvar, vet inte hur "stor" en sådan är. Den har kommit i omgångar och idag var det även blod i....visade syrran på kort och hon sa att det liknar precis som en manet. Jag har tagit en del kort men vågar inte visa den här då det säkert för en del är att vara för äckligt. Visserligen skulle jag gärna vilja se en själv om jag inte hade sett en.

Jag har massa sammandragningar och förvärkar så det blir att packa ner det som åkt upp ur BB väskan. Ifall att det drar igång på allvar i natt. Men jag känner mig ändå relativ lugn. Några tårar har trillat på kinden, men det är bara att bita ihop.

Såhär rolig ser min mage ut när jag får sammandragningar....den blir helt fyrkantig:


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Åh!!! Du kommer att klara det fint!!! Andas, andas, andas..
    :-D jag tror på dig!!!
    Kram från Skåne (Linda).

    SvaraRadera