fredag 22 juni 2012

V. 37+2 och GLAD MIDSOMMAR!!

Idag blir det sillunch hos svärföräldrar med svågrar och familjer. Förhoppningsvis hinner jag att göra jordgubbstårtan klar innan. Skulle hemskt gärna vilja åka till syrran på sjukhuset och fika lite...men vi har en bit dit (men hoppas går ju alltid). I em/kväll blir det troligen en sväng till grannarna. Vi har hållt planerna lite öppet då vi inte vet vilken status det varit med graviditeten och så.

Med lite vila i em ska det nog gå. Men jag måste nog säga att jag älskar när det blir lite spontanitet och man tar det som det kommer. Jag har alltid varit sådan som ska vara kontrollerad och planerad in i minsta detalj, men det är så skönt att vara utan det också:)

Har även fått en timme för mig själv nu på morgonen, älskling och skruttis sover fortfarande och jag har kikat p å recept till tårtbotten. Missade att ha potatismjöl hemma så det får bli en vanlig sockerkaksbotten men det ska nog fungera det också:)

Jag är så HIMLA glad över att det varit så många som vill följa med mig till min nya blogg, jag har fått tagit del av mångas historia och även funnit nya bloggar. Så nu på morgonen har jag fixat lite till med att maila ut min nya adress till ett gäng. Jättehärligt!!!!!!!

TACK för att ni finns!!

Jag tröttnar aldrig på att se dessa kort på blommorna jag fick av bästa kompisen härom veckan. De är nu stendöda men SÅ vackra var dem!!

1 kommentar: