söndag 24 juni 2012

Status -inga värkar!

Vid halv fem i natt/morse tog jag två alvedon och gick la mig. Vid 6.00 tiden vaknade jag av molande värk i magen, men lyckades somna om. Sedan sov jag som en stock ill 10.00 tiden utan en endaste värk. Kändes konstigt. Från att suttit och klockat värkar i tre timmar, som var regelbundna till inget alls. Men spännande är det. Har googlat lite på vad man ska äta för mat för att "boosta" upp sig inför en förlossning som i energi är som ett maratonlopp.

Så jag började dagen med havregrynsgröt, passerade färska jordgubbar och färska hallon samt två mackor med stekte ägg. Till lunch/middag blir det troligen pasta:)
Min frukost/brunch:

-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Jag gjorde nyponsoppa på natten när jag skulle in. Grymt bra. Det är nära nu! All lycka till!!!

    SvaraRadera