tisdag 26 juni 2012

Räddaren i nöden

Tack så bra och fina kommentarer jag får ifrån er, super att ni kommer med tips oxå!....Kommer publicera dessa så snart jag sitter framför datorn.

Är lite otrevlig...sitter på toa just nu och klämmer lite. Jag behöver inte skriva mer än att dessa är mina räddare i nöden just nu:




När jag var på stan tidigare idag så hittade jag en superjacka från Didriksson, 30% rea dessutom!

Blev inte alls någon bra bild men den kommer sitta bra utan mage. Jag valde mellan vit och "marinlila". Jag tycker det är så snyggt med vitt men inte praktiskt någonstans. Så det fick bli den på bilden. Det är en "funktionsjacka" som tål regn och står emot blåst men ändå andas. Perfekt när man är ute och drar barnvagn i ur och skur:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar: