onsdag 6 augusti 2014

Nya barnvagnar och jobbintervju

Nyinköpta barnvagnar och jobbintervju imorgon gör att jag inte kan sova. För det kan ju omöjligt vara den där Frappen jag drack på vägen hem ikväll:)

Vi sålde ju Bugaboo Donkey härom veckan och beställde hem denna istället. Helt underbar! Saknar Donkey'n rejält, men med ny period i livet med förskola så får man blicka framåt.



Idag blev det även en sådan, Brio Go. En sjukt bra och härlig vagn!!:




Nu får det vara slut på barnvagnsinköp och istället sälja några vi har här hemma istället:)

Har jobbat 5 månader nu på min nya anställning. Ska på jobbintervju imorgon gällande en ny tjänst, men på samma arbetsplats. Många som var sökande dock, så vi får se hur det går. Jag är glad att jag har mitt jobb oavsett hur det går. Gångavstånd till förskola, 7 min med bil från hemmet. Heltid. Bra lön. Underbara kollegor. Bra chef. Flex. Bra arbetstider. Kan jobba hemifrån. Kan cykla till jobbet.

Nä, måste sova nu. Ska upp om 5 timmar.

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar