onsdag 23 oktober 2013

Slut som artist....

Är helt galet trött.
Men glad, barnen kommer in på deras 1:a handsval gällande förskolan!

Skulle tränat idag.

Är för trött.

Lilla M har haft galet mycket energi idag.

Det har inte jag.

Har kollat på lägenheter.

Men vill bo kvar i huset.

Orkar inte hålla på att fixa med allt hela tiden.

Men vill ha det fria, det stora kvar.

Hur löser man det?

Behöver gå ner mer i vikt.

Men orkar liksom inte.

Jag kommer bli piggare.

Men det känns inte som det.

1 kommentar:

  1. Kämpa på! Ge inte upp! Du verkar ha det rätt så tufft just nu, så du kanske behöver sänka ribban ett tag och ta nya tag om några dagar/veckor/månader. Med träning, städning och allt det kan vara. Jag kan bara föreställa mig än så länge hur det blir att ha två små som kräver ens uppmärksamhet (plus att du ju har en stor tjej också) både dag och natt. Men jag vet att sömnbrist verkligen kan göra en till en zombie. Mitt mantra när det är som tuffast är "detta är bara en fas, det går över"... ;)

    Grattis till förskoleplatserna! När ska barnen börja?

    SvaraRadera