måndag 14 oktober 2013

Om bloggar och anonymitet

Det slår mig om hur många bloggar som stänger ner, och har stängt ner för länge sen. Alla når vi väl till en punkt där man vill vidare, helt förståeligt. Jag kommer säkert också dit förr eller senare. Jag har bloggar i många, många år och än så länge finns det inget slut. Det här är min ventil.

Jag är så FRUKTANSVÄRT glad över att jag är och varit anonym under hela resan, med undantag med min första blogg. De bloggar som lagt ner, har inte varit anonyma och det spelar roll. Jag har läst om en del som tycker det är "dumt" att vara anonym. Men jag ångrar inte en sekund att jag varit anonym!!

Vår son som idag är ca 2.5 månad:



Jag och dottern (snart 16 månader):




Jag kan fortfarande inte fatta att vi är tre barns förälder!! Det är så otroligt att jag knappt vågar tänka på det. En dröm som funnits SÅ länge och som vi nu lever i.

-Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Jag gillar också styvfar hyfsat anonym.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera