söndag 8 september 2013

Dag 21 av 316

Nu har det gått 3 veckor med min kost och träning. Det går riktigt, riktigt bra. Även ifall jag inte gick ner på vågen så mycket sist så är jag ändå nöjd, för jag känner att magen har dragit ihop sig och jag är starkare i kroppen. Det är ju 21 dagar som det tar att "få in ny vana".

Jag skriver upp i min App allt jag äter, räknar ff kalorier för att ha koll. Är inte sugen på mat egentligen, har inte varit det sedan förlossningen. Så fortsätter det så här blir det inga svårigheter.

Har nu fått min mens dessutom, och inte sugen på nått. Det bådar gott:):)
Kör styrka varannan dag, de andra dagar går jag promenader förutom söndagar som är vilodag.

Fyllde år i fredags, hela 34 år:)
De flesta presenter jag fick gick i hälsans tecken, och kläder. Väldigt
välbehövligt efter typ 2 års graviditet.

Dags att ta fram mina icke gravida kläder snart hoppas jag.

Imorgon är det vägdag -HÅLL TUMMARNA!!
Igår var jag och "lillebror" på tjejfest, vi var 10 tjejer och det var supermysigt och MASSA god mat som bästisen har gjort. Detta var förätten:
 

Kort sen i fredags när jag hade syster och bästis över på räkmys:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar