måndag 2 september 2013

Dag 15 funderingar

Jag är besviken på veckans vikt. Det är nåt som inte stämmer. Min kropp brukar alltid svara på när jag vill gå ner i vikt. Men nu är den trög.

Vad beror det på?
Jag har skött mig med kosten och jag tränar 3ggr/veckan (lätt styrka).

Äter jag för lite? Var hos läkaren idag, har för hög dos Levaxin -kan det ställa till det? Är det min ägglossning som jag misstänker jag har nu som gör att jag samlar vätska?

Denna veckas kaloriintag:



För att få lite motivation mätte jag upp vetemjöl (400g):



Hur ska jag fortsätta?
-Registrera mitt matintag
-Fortsätta träna 3ggr i veckan
-Utöka mina promenader till 20 min "snabb" gång
-Dricka mycket mer vatten
-Sova när jag är trött, så jag inte stressar kroppen.

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar