torsdag 8 augusti 2013

Vikt

Invägningsvikt med lilla M för 1 år och 10 månader sen var 86kg

Invägningsvikt med lillebror för ca 10 månader sen var 98kg

Jag hade alltså 12 kg kvar att gå ner efter att lilla M föddes. Istället plussade vi på hennes 5 månaders dag <3 Så det var bara att frysa viktväktarnas online och istället gick jag upp ca 11 kg under graviditeten.

Vikt vid förlossningen för 15 dagar sen var 109.2 kg.

Efter 2 dagar: -7 kg
Efter 7 dagar: -10 kg
Efter 14 dagar: -13 kg

Vilket innebär att jag idag väger 2 kg mindre än vad jag gjorde vid inskrivningen på MVC. Det glädjer mig då jag har så många kilon att gå ner.

Så det är nu när det riktiga jobbet börjar (rättare sagt om ca 1vecka då jobb och skola drar igång för make och dotter). Jag väntar även på Olga Rönnbergs bok "Träning för nyblivna mammor".

Vikt idag: 96.3 kg
Delmål: 86kg
Delmål: 79kg
Delmål: 74kg
Delmål: 69kg
Slutmål: 64kg

Ha, ha....det är ju bara 32 kg:):):)

- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hej kära vän och grattis till nr 3! Helt fantastiskt.
    Vill tipsa dig om bra träning: kolla denna sida http://sparkimagen.se/
    Jag kör ff VV online. Har matvåg och det funkar bra. Vatten, frukt och grönsaker hjälper mig!!! Kram å hälsa familjen!!!
    www.angel19.se

    SvaraRadera