onsdag 21 augusti 2013

Dag 3

Var på Barnens hus idag när de startade konkursutförsäljningen. Hjälp vad mycket folk, men det var roligt!

Har nog missat att skriva att jag har inte startat med träningen än då jag haft ont i halsen. Ingen feber, förkylning eller sjukkänsla. Bara väldigt ont när jag ska svälja. Var till och med till läkaren igår. Så det blir lugnt ett par dagar till.

Maten går finfint!
Frukost: ägg, bladspenat smothie
Lunch: fiskburgare och morötter
Middag: rökt lax och sallad
Kväll: bär smothie

Efter utförsäljningen kollade jag på ny bil, ev. ska vi köpa större bil:



Planen var att äta hemma, men det drog ut på tiden. En fiskburgare med extra sallad/tomat:



Älskar att bara kunna fästa babyskyddet på vagnen:



Hann även åka förbi med en present till bästisens lillasyster som precis fått en dotter:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar