torsdag 29 augusti 2013

Dag 10 och träning

Idag var det dags för träning igen, ska ju köra måndag, onsdag och fredag. Promenader tisdag, torsdag och lördagar. Söndagar är vilodag.

Jag tar det väldigt försiktigt, men märker hur fort kroppen ändå svarar på träningen. Tycker dock det är svårt hur mycket jag kan ta i utan att det skadar mer än gör nytta. Vissa övningar gör ganska ont, men hur vet jag om det är "farligt" att köra på. För om jag inte pressar kroppen så kommer jag ju ingen vart. Jag försöker hitta något mellanting just nu.

För att vara ifred när jag tränar så stänger jag in mig i vår walk in closet. Det är gott om plats. Så jag öppnar fönstret, rullar ut gympamattan och sätter på musik. Sen kör jag och på slutet kör jag andning och träning av "knipet".

Dessa lampor i taket är min utsikt vid ryggövningarna:)


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar