fredag 21 juni 2013

V 33+5 och slempropp 1 år

För ett år sen började min slempropp komma/försvinna/tappas, tre veckor innan Bf. Exakt en vecka senare var vår lilla M hos oss.

Jag är så berusad av kärlek till denna lilla varelse. Det går inte att beskriva i ord. Och se våra barn ihop är en sån känsla, något jag var livrädd för att aldrig få uppleva.

Om ca 1 månad kommer en till, kommer kärleken räcka till? Jag längtar ihjäl mig att få träffa honom.

Idag skiner solen och bättre midsommar kan vi inte få. Hela familjen samlad, och vänner runtomkring. Snart god mat och dans vid skön.

Gänget är nere och badar i sjön, medan jag är kvar hemma och vilar upp mig i solen till dansen börjar. Vill spara foglossningen som börjar bli värre.




- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar