söndag 19 maj 2013

V. 29+0

Igår kom min första aha upplevelse / rädsla inför förlossningen. Jag gick ner för trappen från övervåningen och plötsligt så slog det mig att snart är det dags igen. Tiden går så rysligt fort nu och jag inser att snart är vi där.

Den där jävulska smärtan som sliter och river, för att sen få den härliga krystkänslan och sedan får den nya lilla familjemedlemmen upp på mig.....den här känslan av oändlig lycka (vad lycka nu är:))

Jag utgår ifrån att allt är bra, när tankar om komplikationer dyker upp slår jag bort dem lika fort. Ingen mening att oroa sig över något som vi hoppas inte kommer ske.

Kollade precis lite kort på datorn.....de säger att vätskan försvinner när man har fött:)
Det gäller inte mig, efter båda mina förlossningar får jag mer.

Detta är tre dagar efter förlossningen med lilla M i somras:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar