torsdag 28 februari 2013

V 17+4 och 7 dagar kvar

Nu 7 dagar kvar till RUL!

Visst har vi underbart väder, blir så glad att det spritter i kroppen! Idag ska jag skicka iväg en vagn jag sålt, ända till Norrland. Har varit en spännande resa det där oxå:) Men vad gör man inte för att bli av med saker och tjäna en hacka på det.

Jag har oxå hittat två trådar på FB jag håller till, de som väntar barn ungefär samtidigt som mig (oss). Det är kul att ha några i samma "sits".

Lunchen igår blev bra, många vart vi med alla barn:) Så nästa gång blir det en tur till henne och i sommar ska vi iväg med deras båt. Gud så jag saknar vår båt. Det är verkligen något visst med att vara ute på sjön/havet. Men det kommer när barnen blivit äldre och tiden finns, eftersom det är mkt jobb med en båt.

Jag har lyckats få tag på ett likadant påslakan som vi köpte till skruttan för 8 år sen. Det är så coolt och fint! Så nu har vi två, ett till lilla M och till busen i magen:)


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar