torsdag 21 februari 2013

V 16+4 och ont i kropp

Idag har jag oxå blivit av med en del saker, så nu har vi gått vidare och stor rensat skruttans rum. Hjälp vad trött i huvudet man blir bara, det blir bra sen:)

Idag var vi iväg till familjecentralen igen på babycafe. Jag har verkligen hittat ett ställe jag trivs på, med alla mammor som är både vettiga och trevliga. De flesta är i min ålder eller äldre och vi verkar ha mycket gemensamt.

Det har varit lite ur och i bilen, lyft lilla M upp och ner en del. Jag märker att kroppen inte alls tycker om det, så nu ligger jag i soffan med både rygg värk och foglossning. Jag börjar på allvar att undra hur det här kommer gå.

Nu har jag fått för mig att fostret i magen kanske inte har translokationen som min A är bärare utav. Nä, nu är jag övertygad om att barnet har hjärtfel. Oh....vill bara få RUL överstökat och sen bita ihop till det riktade ultraljudet. Varför inte sluta nojja, det är ju ändå "bara" 1-2% risk. Så sannolikheten att barnet är friskt är iallafall minst 97%.

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar