söndag 3 februari 2013

V 14+0 och slempropp?

Idag blev det både Ikea, gynakuten, Biltema och Media Mark.

På Ikea blev det garderobinköp, men även lite säkerhetsgrejjer som en extra brandsläckare (tips då de kostar 229kr för medlemmar (ord. 645kr)), brandfilt, elkontaktskydd och reflexvästar även till barnen att ha i bilen om det skulle hända något vid vägkanten.

Jag var helt övertygad om att en del av slemproppen kom ut idag. Jag hade även rejäl molande värk dom strålade ut i ryggen. Ringde för rådgivning och de ville att jag absolut skulle komma in. Så istället för att hämta upp skruttan hos bästis åkte jag först förbi gynakuten. Väl där gick allt mycket smidigt, fick gå förbi alla i kön och upp i gynstolen där allt konstaterades att det är bra med Toby. Men om det var delar av slemproppen eller inte ska vara osagt, eftersom man inte kunde se det just då. Man är lite osäker på hur tidigt denna kan komma.

Sen hämtade jag upp skruttis som sovit hos bästis i helgen och vi gjorde lite ärenden.

Sitter just nu framför tv'n, ska äta apelsin och har precis tagit mina kvällstabletter (125mg Levaxin, 1 "Mitt val kvinna" samt omega 3). Tips till er som är gravida framgår det att det är viktigt att tillföra fiskoljan särskilt om man är gravid eller ammande så fostret/barnet utvecklar ögon och hjärna bra.

Tips till er som är gravida!


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar