onsdag 23 januari 2013

V. 12+0 och magbild

Jag brukar inte be om ursäkt om vad jag skriver här, det är ändå min blogg och mitt val när och om vad jag skriver. Men nu kan jag inte låta bli.

Hemma till "vardags" pratar vi om graviditeten. Vi tre "äldre" tar upp ämnet lika mycket och det kommer någon gång varje dag. MEN jag ältar inte som jag gör här med er. Jag ältar inte hur svårt det är för mig att förstå och min oro (förutom inför fredag:)). Så jag hoppas ni har överseende för det här är min absoluta bästa ventil, utan denna hade jag varit rätt jobbig här hemma.


Tänk att vi befinner oss här igen, i v.12. Jag kan inte förstå det, inte ens när jag ser min växande mage. Igår upptäckte även A att magen har blivit hård. Om exakt två dygn så ligger vi där på KUB testet.

Eftersom vi inte har någon barnvakt så ska Lilla M följa med. Men eftersom inga barn får vara med så hoppas vi innerligt att de kan göra undantag (drömmen skulle ju vara att lilla M sover). Annars har vi bestämt att jag går in själv. Så får han komma in när UL är klart.

Dagens magbild v.12+0:

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar