lördag 19 januari 2013

V. 11+3 och bebismagen

Är så jä-la lycklig. I morse när jag låg på rygg kände både jag och A lilla bebismagen. Jag blev så fruktansvärt glad. Är smått nervös inför nästa fredag då vi har KUB testet. Har fått för mig både det ena och det andra. Eftersom illamåendet är mycket mindre nu och jag har inga andra direkta symtom. Ibland tvivlar jag på om jag verkligen är gravid (förutom svullna magen då).....kanske jag är i spökveckorna som det skrivs om.

Så i morse när vi kände bebismagen blev jag lättad. Men magen kan ju fortsätta växa trots att det inte står rätt till där nere, så nervös är jag ändå.

Nu har vi även fått kallelse till både rutin ultraljud samt riktat ultraljud. Det känns evigheter dit....men tiden går så snart är vi där oxå (hoppas jag iallafall).

Från det ena till det andra . Vår bebis har fått sån fart så snart blir det IKEA och köpa skydd till elkontakter och ev. öppna brasan.

På kortet har hon kört fast, så söt!


- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Ja tack för senast, det var verkligen trevligt.

    Klart det är en bebbe i magen, nu får du sluta nojja, haha.
    Det kommer se så bra ut på KUB testet ska du se =).

    Ha en fin kväll.
    Kramar

    SvaraRadera