lördag 12 januari 2013

Ny barnvagn?

Dagen:

*Illamående -besök av ullrik x 2
*IKEA -massa bra saker för 500kr
*Zoo -imorgon blir vi med kanin till min och skruttans förtjusning. Vi köpte välkomst present i form av kaningodis.
* Barnens hus -om vi får en till unge....då har jag hittat min drömvagn:):)
*Lite konversation med en granne som ska separera och de har tre kids -fy sören säger jag bara. År 2012 var verkligen inte relationernas år!!! Många skilsmässor blev det:(
*God middag och gott sällskap.
*Rensning av skruttans rum -puh!
*NU: en lugn stund bredvid rummets sötrum....lånade snuttan så hon får lite mer dämpad belysning:)



- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Spännande - vad tittade du på för vagn? :)

    Tack för din kommentar inne hos mig. Såklart kommer det bli bättre, och gåvan över att ha fått två mirakel och tacksamheten är så mycket större än det jobbiga- men ibland måste man ju ösa ur sig lite :)

    Kramar

    SvaraRadera