torsdag 6 december 2012

VUL är inbokat

Ringde gyn, frågade om vi kan skjuta på min tid en vecka. Anledningen är att jag frågade ifall jag skulle kunna få göra ett VUL pga att jag tidigare haft fyra missfall (varav ett var MA).

Det var inga som helst problem. Så nu är det bokat och jag kommer vara i v. 7+0, om allt går som vi vill hoppas vi på ett litet hjärta som pickar på.

Apropå hjärta så brukar det enligt vad jag googlat fram börja slå ca 22 dagar efter befruktning. Vilket är imorgon (vad vi tror). Det kan ju förklara varför vi fått missfall just v. 5+1 och v. 5+3......det kanske var i samband när hjärtat skulle börja slå. Usch, nä nu ska jag inte tänka mer negativt. Händer det så händer det, då var embryot inte friskt. Det som stör mig är att det inte är så lätt fixat att bara göra barn liksom. Det här kanske är sista chansen för oss. Jag vill så gärna få ett tredje barn!



- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar