tisdag 25 december 2012

V. 7+6 utan alkohol

Innan vi blev välsignade med det tillstånd vi nu befinner oss i så var det planerat för både fest och utgång idag....istället blev det en hemmakväll framför tv'n och med syster yster och familj.

Julen har varit skönt avslappnad hos svärföräldrarna. Blev en liten kräkincident bara, lite jobbigt men gick ändå bra.

Mycket julklappar blev det, nästa jul får det bli färre:) Illamåendet har legat som ett skimmer över julafton och juldagen. Jag har precis kräkts upp mina tabletter jag tar.....känns sådär.

Idag har det hänt massa hormonellt i kroppen. Mått riktigt piss, magen är riktigt hård och brösten gör förbenat ont. Det är inte kul att må illa och jag längtar till det går över. Vill bara få njuta av min lilla familj nu.

Jag uppkrupen i soffan:


- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Känner också att det måste bli färre julklappar nästa år! Även om man är väldigt tacksam för alla presenter vi och barnen fått.

    SvaraRadera